sjukaste..-

-listan för den här veckan

-magontet- på jobbet igår. var man och stod ut till 1930 men sen var jag en mus och åkte hem. svagt!
-träningsvärken- har sen jag började mitt seriösa tränande (norge räknas inte) inte kommit åt rooompan nån gång. igår gjorde jag nån sorts sumoböj och määään! min röv! det var fan inte kul att sätta sig i sadeln imorse, men nu ska det köttas sumo inför beach -11!
/längsta veckan- den här. hade behövt min lön i måndags, helst förra måndan, men imorn kommer den!
-suget- chokladchokladchokladchokladchokladchokladchokladchokladchokladchokladchokladchoklad. helt galet och det finns inget som stoppar det!
-peppen- en helg i göteborg i februari och jag längtar sååå!
-målet- magrutor till sommaren (minst 4!) ja vi får väl se.

resten av dan utom den senaste timmen har jag hoppat fina lilla gullan, tränat (eller ja lufsat, ganska osugen på att bli sjukare), var ute med hunden på långis i st hans backar (bra för träningsvärken (?)) och nu ska jag göra skånes största pannkakssmet. yay! men gott ska det bli!

har vaknat och nynnat på den här två dar i rad nu, undrar varför?

http://www.youtube.com/watch?v=fP6ff93Hgx4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0