alltså nä hörrni

tog bort förra inlägget för jag insåg att jag kommer fan aldrig skriva nån uppsats varje dag om vem jag är och vad jag har på mig idag. så from nu (eller kanske för några månader sen) så bloggar jag bara när jag har nåt kul att skriva, tycka eller berätta. typ som att jag hittade 2 halva magrutor igår (ja på mig själv), det är sånt jag tycker är kul nuförtiden. så nu ska jag ägna min tid åt att trimma till hästen så jag kan tjäna nåt på henne när jag säljer henne, tjäna en massa pengar så jag får flytta nånstans som är "vårt", och åt att få en riktigt awesome mage till sommarn.

jag fick (nej köpte för dyra pengar, vilket RÅN, tele2) en ny lur idag också, kameran verkar rätt grym så det kanske blir lite bilduppdateringar nångång då och då.

HA DET BRA DÅ HÖRRNI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0