en dag som alla andra

varit på den "veckliga" af-träffen, hittade inga roliga jobb whatsoever, utom ett event i oktober som behövde 20 pers, bla bartenders i 10 dagar. lät skitkul tyckte jag och har planerat in att vara mitt "most awesomly jag" på rekryteringsträffen på fredag. men frågan är: vad är det för "hästevent med 15 000 besökare i skrylle?!" vad har jag missat? är det nåt i samband med breeders? datumen låter bekanta men 15 000 besökare borde man väl ha hört om? vavavavavava??

hursom, gick (nej cyklade i sjukaste motvinden ever) till gymmet för att kötta crosstrainern, men den köttade nog mig, bangade ur efter 20 min eftersom jag var waaay beyond frukost-time och kände mig ganska ofokuserad och svimmelkantig. svettigt var det iaf. ska ju gå en timme i em så jag tar igen det då. -funderade lite och kom fram till att om jag nu inte lyckas bli precis så tight som jag måste för parisresan nästa september så ska jag nog ge mig själv den där tatueringen som jag har tänkt på så länge. för nåt måste det ju hinna hända på ett år? 

fick lite oväntade cash av papi så jag ska nog nästan ta o skämma bort mig med en tusing på nya träningskläder :)


http://www.casallstore.com/

typ nåt sånt här. skulle eg behöva ett par skor också men av princip vägrar jag köpa ett par själv då jag blev lovad ett par i julklapp, men det verkar vara nya grejen, lova bort nåt och skit sen i det. så efter jul får det bli isf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0