runnin up that hill

nuså! går det bättre :)

köttade på gymmet i fredags och har fortfarande träningsvärk i benen, jobbade igår på en liten parkeringsförsäljning, fy fan för o vara torghandlare o stå ute hela vintern! men fina julklappspengar. köpte middagen på thaiway och gick ner till eh för en tomtelatte som var så inte värd sina kalorier, det var den slapparlördagen. idag gick jag väl upp rätt tidigt, körde mannen till jobbet, handlade lite och körde till gymmet, fint med gratis parkering på söndagar :P väl där var det sjukt lite folk, riktigt skönt, sen gick jag hem och åt en jättefrukost, har jag sagt att frukosten är det bästa målet på dagen?

sen gjorde jag väl inte så mkt mer vettigt, gick ut o lekte med hunden i snön, och sen bar det av till stallet. cumulus skötte sig alldeles utmärkt som ridskolehäst och sen åkte vi hem och stekte exeptionellt goda proteinpannkakor. sjukt nääjs!

nu ska jag bara duscha, sen blire sängen tidigt, mongojobb innan öppningen på torsdag väntar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0