idag är en winnerbäcksdag

stallet, granngården (köpte ett chict litet täcke o mat till hunden), handla mat, bli utskälld av en gubbjävel för att jag var så respektlös och gick in i mataffären med hästkläder, allt detta hanns med innan klockan 11, sen skulle jag eg boxas men jag orkade bara inte. färgade håret iaf, be gone, dassbrunt! sen bråkade jag med min cykel tills jag lackade och gick upp (cykel- my 1-0) men som tur är han jag en man som har lite mer tålamod än en hungrig my, så han gick in för slutronden och tog hem den (cykeln- mänskligheten 1-1). puss på dig!

ikväll blire tacos, och som vanligt bjuder min mamma in en massa extrafolk. kul. nej.

imorn blir det väl förhoppningsvis en ganska chillerilldag, med lite sovmorgon, gym, nova och stallet. sen är det på det igen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0