hejhej dagboken

sitter här o slösurfar på agent provocateur. sååå mye pent! som en gammal arbetskamrat hade sagt. synd bara att jag inte har några boobies kvar att placera i en bh för 1500 pix, eller bra kanske, ekonomiskt iaf.



idag har jag jobbat. det blåste en sån jävulusisk storm när jag cyklade till jobbet att jag fick trampa som en blådåre i nerförsbacken. hämtade mitt paket från gymgrossisten på vägen hem och gick sen till gymmet. varför är det alltid så tungt på måndagar? svettades som en gris men fick iaf ihop 45 min på crosstrainern, det var skönt. nu händer inget mer ikväll, blir väl sängen tidigt så jag kanske lyckas komma upp imorn (var påväg imorse också) och ta en promenad innan jobbet.

chippohej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0