fredag! en ganska sliten sådan.

jobbade idag, plockade upp en jävla massa varor, cyklade hem i full storm och tog mig en aning omotiverat upp till gymmet. väl där så kunde jag ju lika gärna köra på så jag fick ihop en hel timme på crosstrainern! ganska matt i benen sen benköttandet igår gick jag hem och lagade mat.

börjar faktiskt bli ganska grym på matlagandet. idag blev det nån sorts kycklingwok med alla möjliga grönsaker och sötsur sås. rätt nice. imorn är jag ledig, men det blir ingen sovmorgon för det, jag ska till stallet, handla mat, handla hundmat och sen är det boxning kl 11. sen ska bara håret färgas (nej det blev inget igår, jag är fortfarande råttfärgad i huvudet) sen ska jag bara bara dega hela dan. så nääääjs! söndag blire inte lika många måsten, och kanske tillomed en sovmorgon, om hundskrället bestämmer sig för att sova länge. han tappade förresten sin första tand igår, thank heaven!

nej nu ska jag nog fan gå och lägga mig. paartey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0