viiilodag!

jobbade imorse och sen cyklade jag hem och röjde ut en massa skräp till förrådet och tog med julpyntet tillbaka. hade eg tänkt gå till gymmet men jag gjorde nån sorts rumänska dödslyft igår så jag har sån jävulsk träningsvärk i benen så jag kan inte gå. så det blev vilodag istället. skönt.

igår fyllde jag ju år ja, det blev mat mat o mat, häng med min bästa man hela dagen och lite slagsmål med moster på kvällen :) guuuutt!

snart snart äre jul och jag har nästan koll på julisarna, ska jobba en massa o sen blir det förhoppningsvis lugnt ett tag efter nyår. skönt som faen.

nu ska jag skriva en julklappslista, och spara den, på datorn. ja herregud jag blev visst gammal igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0