hejhoppilingonskogen

ja vad händer? det verkar bli veckouppdateringar här nuförtiden. jag har för mig att jag har gjort den del kul sen sist, men jag kommer inte ihåg så särskilt mycket. vi byggde en fruktavdelning på två dagar, jobbade 14 timmar i tisdags, men vi hann klart! hade öppning i torsdags och sen dess rullar det, mycket att göra och man hinner verkligen inte med alls så mycket som man skulle behöva. har varit i stallet typ två gånger, idag var dt faktiskt ganska behagligt, inte för kallt, unghästen var snäll även med sadel på och gullan fick galoppera i snön. tur att dte är kul nån gång iaf :)

har jobbat lite idag med, sen gick jag hem och fick nybakta lussebullar med mandelmassa och glögg, sen var det 80års firande för lilla mormis på grand. ett total waste att välja det dyraste stället i stan, maten var jättefin, men inget jag hade beställt in själv om jag fick välja, och speciellt inte för det priset. nu är jag ruinerad, sorry guys, inga julisar i år. tur att det är min tur att bli bjuden på tisdag ;)

julklappar förresten. har verkligen inte köpt en enda. panik. när ska jag hinna göra det mellan jobb, gym, hund o stall? får tänka ut en lista på mina pw´s mellan hemma o jobbet o ta en superspeedrunda en dag. nej det här duger inte. nu ska jag gå o lägga mig o sova som en gris i minst 12 timmar. japp, imorn är jag ledig och ska inte göra nånting (utom att gå till gymmet såklart, taggataggataggataggatagga) gnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0